Filosoficko přírodovědecká-fakulta Opava - logo RNDR. Lucie Ciencialová Ph.D.

Slezská univerzita, Bezručovo náměstí 1150/13, Opava

V první patře pokračovat od schodiště doleva, dojít na konec chodby, kabinet se nachází ve druhých dveřích naproti Vám (hned vedle sekretariátu Ústavu informatiky).

zatím bez plánkuPokud na obrázku výše vidíte zadumaného smajlíka, znamená to, že jsem k danému profilu doposud nevložil mapku odpovídajícího podlaží s vyznačeným kabinetem.

působí na: Ústav informatiky

kontaktní e-mail: lucie.ciencialova@fpf.slu.cz

profil na stránkách školy

osobní stránky

Vyučované předměty

Informační systémy I [přednáší]
Membránové systémy [přednáší]
Úvod do logiky [vede cvičení]
Informační systémy I [vede cvičení]
Informační systémy II [vede cvičení]
Aplikační software I [vede cvičení]
Aplikační software II [vede cvičení]
Tvorba www stránek I [vede cvičení]
Tvorba www stránek II [vede cvičení]

Vypsaná témata závěrečných prací

Online hry na platformě Adobe Flash

oblast: programování

Cílem práce je analýza, návrh a implementace online hry na platformě flash. Práce bude obsahovat podrobný popis vytvoření strategické online hry na této platformě.

Generování grafických prvků s využitím webových služeb

oblast: programování

Cílem práce je analýza, návrh a implementace aplikace s webovým rozhraním umožňující automatické generování grafických prvků z dat – grafy, kalendáře, apod.

Vývoj aplikací pro iOS

oblast: programování

Cílem práce je analýza návrh a implementace aplikace pro operační systém iOS vhodné pro přístroje iPhone a iPad s možností využití GPS. Nutno doplnit specifikaci aplikace po domluvě se studentem!

Cvičebnice objektově orientovaného programovacího jazyka

oblast: programování

Cílem práce je vytvoření cvičebnice pro výuku objektově orientovaného programovacího jazyka. Kromě příkladů a jejich řešení bude cvičebnice obsahovat grafické třídy (semafor, auto, pokladna…), které budou využity ve cvičeních tak, aby čtenář mohl pracovat na řešení příkladu a nemusel se zaobírat naprogramováním grafických prvků. Název a cíl nutno změnit podle zvoleného jazyka.